Címkék

Micsoda Hülyék Ezek!!!

Nagyon komoly!

Utolsó kommentek

  • Vazul_néni: Ebben egyetértek veled Mr. Patrik! :D És megragadom az alkalmat, hogy elmondjam, hogy kicsit télle... (2010.12.13. 16:17) Vicc
  • mr. patrik: Észrevettétek, hogy én vagyok a blog egyetlen nézője és az egyetlen kommentelő...? Ha videót vesz... (2010.12.13. 15:26) Vicc
  • Utolsó 20

Vicc

2010.12.06. 16:49 Vazul_néni

Mondtam egy viccet főszerkesztőnknek, TheGamerKILLERnek, aki olyan jónak találta, hogy mondta, hogy tegyem fel ide a jovideozast.blog.hu-ra!

 

Az orosz sereg felvételt hirdet. De mielőtt csatlakoznának ki kell álniuk 3 próbát! 1. Le kel nayakalni egy szuszra egy üveg vodkát! 2. Kezet kell fogni egy jegesmedvével! 3. Meg kell dugni egy eszkimó nőt! Egy kigyúrt erős orosz, Igor is jelentkezik. Kb. 2 mp alatt meg is itta a vodkát. Következhetett tehát a 2. próba! Kettesben hagyták hát őt a jegesmedvével egy üres szobában! A szobából fura óbégatás hallatszik. Néhány perc múlva kijön Igor:               -Na, hol van az az eszkimó nő, akivel kezet kell fogni?

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jovideozast.blog.hu/api/trackback/id/tr322497369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mr. patrik 2010.12.13. 15:26:45

Észrevettétek, hogy én vagyok a blog egyetlen nézője és az egyetlen kommentelő...?
Ha videót vesztek fel akkor vegyétek fel frapssel, vagy ha nem, akkor csak a monitor legyen rajta elülső nézetből és ne rázzátok a kamerát mint a turmixot. Kellene legalább 1 bejegyzés naponta, és nem hetente. A játékteszteknél írjátok meg előre a szöveget az őőőő elkerülése végett.
Na, én mentem, foglalkozok valami mással, ennyit szerettem volna mondani, csináltam volna fórumot, meg bármit, de biztos jobb makacsoskodni és nem kérni a segítségemet.
KTHXBYE LET THE LULZ BE WITH YOU...

Vazul_néni 2010.12.13. 16:17:37

Ebben egyetértek veled Mr. Patrik! :D
És megragadom az alkalmat, hogy elmondjam, hogy kicsit télleg többet kéne foglalkozni az oldallal, kedves szerkesztőtársak! :D Mert ha így folytatódik el lesz sz.rva az egész!
süti beállítások módosítása