Címkék

Micsoda Hülyék Ezek!!!

Nagyon komoly!

Utolsó kommentek

  • Vazul_néni: Ebben egyetértek veled Mr. Patrik! :D És megragadom az alkalmat, hogy elmondjam, hogy kicsit télle... (2010.12.13. 16:17) Vicc
  • mr. patrik: Észrevettétek, hogy én vagyok a blog egyetlen nézője és az egyetlen kommentelő...? Ha videót vesz... (2010.12.13. 15:26) Vicc
  • Utolsó 20

Üdv!

2010.12.02. 14:49 Vazul_néni

Üdvözlök minden Jó videózást böngészőt!

Itt az ideje, hogy bemutatkozzak, mint szerkesztő!

 

Kovács Pistáné Vazul néni vagyok, 79 éves, nyugdíjas. 127 gyermek büszke édesanyja, és 97 unoka boldog nagymamája! Otthon két disznót tartok. Az egyik a jelenlegi (72.) uram, a másik pedig Pigike, az én drágaságom. Szabadidőmben lekvárt, általában mozarellalekvárt készítek, de előfordul, hogy spenótlekvárt is csinálok! Jelenleg Kiskukutyinfalván élek! Szeretek sportolni, főleg a TESCO-s szatyorral való verekedést szeretem nagyon! És hogy mi motivál ilyen idősen egy blog szerkesztésre? Hát a jelmondatom! Légy bátor, mint az oroszlán, de jámbor mint a dúka! Lehet, hogy ennek semmi köze nincs ehhez, de hát ez engem nem zavar!

Itt az oldalon főként Jutyúúúb-os videokat, vicces online játékokat, San Andreas videókat fogtok tőlem látni! És ha tudok, mutatok egy-két hasznos dolgot, (mint, ahogy tegnap bemutattam Print Screent).

Na naggyábul ennyi!  És JÓ VIDEÓZÁST mindenkinek!

(mellékeltem egy képet magamról:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jovideozast.blog.hu/api/trackback/id/tr162488542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása